10 Gambar Lucu Haiwan Yang Diambil Tepat Pada Masanya

Mengambil gambar tepat pada masanya memang penting dalam dunia fotografi. Terlalu banyak perkara berlaku di sekeliling kita terutamanya melibatkan haiwan kerana kita tidak menjangka apa yang mereka akan lakukan dan bila. Jadi sebagai juru kamera yang hebat sentiasa bersedia dengan kameranya untuk mengambil gambar-gambar yang tidak dijangka ini kerana detik ini mungkin tidak akan berulang lagi. Di sini kami senaraikan 10 gambar-gambar haiwan yang diambil tepat pada masanya dan hasilnya amat menarik dan melucukan.

Mengantuknya

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-1

Siapa suruh berjaga malam, kan dah mengantuk

Jangan lepas

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-2

Jangan lepaskan aku, aku tak nak mati, aku tak kahwin lagi.

Basuh muka

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-3

Ingatkan mangkuk tu kosong, ada air pulak. Mangkuk betul.

Perbincangan hangat

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-4

Agaknya apa yang tengah dibincangkan, mentadak tu sampai angkat kedua-dua kaki depan punya nak cerita.

Diam sekejab boleh tak

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-5

Dari tadi tak berhenti berbunyi, macam murai la kau ni.

High five, kita kan kawan

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-6

Tapi orang tua-tua cakap, kadang-kadang ada juga kawan yang makan kawan.

Curi lensa

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-7

Diorang ni tinggal lensa saja, lain kali tinggal la kamera sekali.

Kungfu kucing

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-8

Kalau panda yang gemuk tu pun boleh kungfu takkan aku yang kiut ni tak boleh.

Kayuh basikal

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-9

Pagi pagi kayuh basikal baru menyihatkan badan.

Sekali terjun, 3 sangkut

10-hilarious-animal-photographs-that-are-perfectly-timed-10

Tak sia-sia terjun dalam air sejuk tu, lepas la untuk sarapan, makan tengah hari dan makan malam.

Facebook Comments