Tak Digalakkan Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga!

Pengarah drama Jinggo gemar berkongsi dan memuatnaik video hidangan mewah air tangan Sheila Rusly. Sehinggakan ramai netizen yang cemburu dengan rezeki yang dipaparkan pengarah ini di media sosial.

Secara tidak sengaja, sebuah video yang dimuatnaik Jinggo telah mengundang cemburu netizen akan kemewahan hidangan tersedia di atas meja bak raja. Malah, tindakan sedemikian juga tidak digalakkan untuk dikongsi di media sosial kerana akan menimbulkan rasa iri hati. Ini respon Jinggo terhadap pendapat netizen itu.

 

Menu ringkas

Assalamualaikum Malaya. Good evening Geng Tok Sidang Semalaya…di mana saje komer berade… . #cerekatoksidang malam ni pasei Penaja diner #leftenanzana day 11 oleh @sheilarusly_jspictures . Mua aha ahaha aha Hadoiii makkk aiiii suka lak ati Tok Sidang niiii 😜😊 . Huuuuu huuuuuuuuuuu😅 Haaaaa haaaaaaaaaaaa🤣 . Bismillah…Tok Sidang and team Js bedei dulu komer 🤪😜 . Selamat Hari Raya komer

A post shared by Tok Sidang Jinggo (@jinggo_jspictures) on

Seperti biasa, Jinggo sering saja kongsi setiap menu yang disediakan isterinya, Sheila Rusly dan dimuatnaik ke Instagram miliknya. Video berdurasi seminit ini memaparkan pelbagai hidangan tersedia di atas meja. Gara-gara video ini, Jinggo telah menerima pesanan ringkas dari netizen di ruang komen.

Untung dapat makan sedap setiap hari

Ramai tak mampu

Saya pilih untuk ubah nasib

Sumber: Jinggo

Facebook Comments